


De már van TikTok-om?!?
Fontos tisztázni, hogy a hagyományos TikTok felhasználói fiók nem ugyanaz, mint a TikTok hirdetési fiók (Ads Manager). Amíg előbbivel tartalmakat tölthetsz fel, böngészheted a videókat és kapcsolatba léphetsz más felhasználókkal, utóbbi kifejezetten arra szolgál, hogy professzionális hirdetési kampányokat hozz létre és menedzselj.
Ezért, ha még nincs külön hirdetési fiókod, akkor azt külön kell regisztrálnod a TikTok Ads Manager felületén, függetlenül meglévő TikTok-profilodtól.
Már itt megjegyezném, hogy a TikTok hirdetések esetében jelenleg (2025) a napi minimium limit 6.800 Ft + ÁFA kampányonként, ezt vedd figyelembe a költségek és kampány időtartamok tervezésénél.


Hogyan hozhatsz létre TikTok Ads Manager fiókot?
A TikTok Ads Manager egy olyan platform, ahol létrehozhatod és kezelheted a TikTok-hirdetéseidet. Segítségével új hirdetéseket és hirdetéscsoportokat készíthetsz, valamint optimalizálhatod kampányaid teljesítményét.
Először is győződj meg arról, hogy rendelkezésedre áll minden olyan dokumentum, amely szükséges a vállalkozásod TikTok általi hitelesítéséhez.
Így hozhatsz létre új TikTok Ads Manager fiókot:
- Menj a TikTok Ads regisztrációs oldalára.
- Regisztrálj e-mail címed segítségével, és állíts be jelszót. Ezek lesznek a belépési adataid a TikTok Ads Manager fiókhoz. Az emailcímre elég gyakran megerősítő kódot küld, ezt vedd figyelembe az emailcím kiválasztásakor.
- Fogadd el a TikTok felhasználási feltételeit, majd kattints a Regisztráció gombra. Egy ellenőrző kódot kapsz az általad megadott e-mail címre vagy telefonszámra.
- Hozz létre egy hirdetői fiókot, amelyhez a következő információkra lesz szükséged:
- Ország: Magyarország.
- Iparág: Ez alapján relevánsabb hirdetési tippeket kapsz majd.
- A vállalkozás jogi neve: Ezt a nevet fogják használni a vállalkozásod hitelesítéséhez jogi és számlázási célokból. Ha a név nem egyezik meg a valós vállalkozásnévvel, a fiókod elutasításra kerülhet.
- Időzóna: Budapest
- Telefonszám: A valós telefonszámodat add meg.
- Pénznem: HUF
- Fogadd el a feltételeket, és kattints a Regisztráció gombra.
- Add meg a számlázási és fizetési adataidat és EU adószámot.
- Válaszd ki a fizetési módodat (első körben nem szükséges megadnod, tudsz egyenleget feltölteni bankkártyával).
- Ha mindent kitöltöttél, kattints az Ugrás a hirdetéskezelőbe gombra.
A fiókod automatikusan ellenőrzésre kerül. Már létrehozhatsz új hirdetési kampányt az Ads Managerben, de hirdetéseid csak a jóváhagyás után fognak megjelenni. A jóváhagyás általában kevesebb mint 24 órát vesz igénybe. Fiókod állapotát a Fiókbeállítások alatt az Fiókadatok menüpontban ellenőrizheted.
Hozz létre TikTok képpontot
Az Ads Manager felületén a menüben a Tools > Event menüpontban tudsz létrehozni képpontot és API kulcsot.
A kapott adatokat állítsd be a weboldaladon, és ellenőrizd a működését. Ebben segítségedre lesz a TikTok Pixel Helper Chrome bővítmény, amit érdemes telepíteni.
A képpont csak kb. 24 óra elteltével lesz teljeskörűen használható, így rögtön nem fogsz tudni hirdetés indítani vele.


Hozd létre az első hirdetésedet!
Miután sikeresen regisztráltál a TikTok Ads Manager felületén, itt az ideje, hogy létrehozd az első hirdetésedet! A platform többféle hirdetéstípust kínál, de a „mezei” felhasználók számára az „In-Feed” videós hirdetések érhetők el, melyek a felhasználók TikTok-feedjében jelennek meg, természetesen beépülve a tartalmak közé. Ezek lehetnek rövid, figyelemfelkeltő videók, amelyekkel gyorsan megragadhatod a célközönséged figyelmét.
A hirdetés létrehozásakor megadhatsz különböző beállításokat, például a célközönséged jellemzőit (életkor, érdeklődési körök), és eldöntheted, hogy milyen kampánycélt szeretnél elérni: kattintásokat, konverziókat, vagy akár nagyobb ismertséget és elérést.
A TikTok Ads Managerben emellett lehetőséged van arra, hogy pontosan szabályozd a kampányod költségvetését és időzítését is. Meghatározhatod, mennyi pénzt szeretnél naponta vagy kampányonként elkölteni, valamint megadhatod, hogy mikor induljon és mikor érjen véget a kampányod. Így teljes kontroll alatt tarthatod hirdetéseid futását.

Rólam
Krizsán Csaba vagyok, 20+ éve foglalkozom informatikával. 2014-ben lettem megszállottja az internetes marketingnek, azóta minden alkalmat megragadok, hogy tudásomat gyarapítsam, és a legjobb kisvállalati online marketingkivitelező legyek.
A küldetésem, hogy a magyar vállalkozók az online térben is sikeressé váljanak, biztos technikai hátteret tudva maguk mögött, hogy csak az üzlettel és az ügyfelek kiszolgálásával kelljen foglalkozniuk.
