Krizsán Csaba     marketing kivitelező     komplex vevőszerző rendszerek

TikTok hirdetés beállítása

Útmutató lépésről-lépésre

TikTok Hirdetés kezelés
hero-2.jpg
Online marketingkivitelező
A TikTok hirdetések hatékony lehetőséget kínálnak arra, hogy gyorsan és eredményesen elérd célközönségedet –  most lépésről-lépésre bemutatom, hogyan állíthatod be saját TikTok hirdetési fiókodat.

De már van TikTok-om?!?

Fontos tisztázni, hogy a hagyományos TikTok felhasználói fiók nem ugyanaz, mint a TikTok hirdetési fiók (Ads Manager). Amíg előbbivel tartalmakat tölthetsz fel, böngészheted a videókat és kapcsolatba léphetsz más felhasználókkal, utóbbi kifejezetten arra szolgál, hogy professzionális hirdetési kampányokat hozz létre és menedzselj.

Ezért, ha még nincs külön hirdetési fiókod, akkor azt külön kell regisztrálnod a TikTok Ads Manager felületén, függetlenül meglévő TikTok-profilodtól.

Már itt megjegyezném, hogy a TikTok hirdetések esetében jelenleg (2025) a napi minimium limit 6.800 Ft + ÁFA kampányonként, ezt vedd figyelembe a költségek és kampány időtartamok tervezésénél.

a siker képlete

Hogyan hozhatsz létre TikTok Ads Manager fiókot?

A TikTok Ads Manager egy olyan platform, ahol létrehozhatod és kezelheted a TikTok-hirdetéseidet. Segítségével új hirdetéseket és hirdetéscsoportokat készíthetsz, valamint optimalizálhatod kampányaid teljesítményét.

Először is győződj meg arról, hogy rendelkezésedre áll minden olyan dokumentum, amely szükséges a vállalkozásod TikTok általi hitelesítéséhez.

Így hozhatsz létre új TikTok Ads Manager fiókot:

  • Menj a TikTok Ads regisztrációs oldalára.
  • Regisztrálj e-mail címed segítségével, és állíts be jelszót. Ezek lesznek a belépési adataid a TikTok Ads Manager fiókhoz. Az emailcímre elég gyakran megerősítő kódot küld, ezt vedd figyelembe az emailcím kiválasztásakor.
  • Fogadd el a TikTok felhasználási feltételeit, majd kattints a Regisztráció gombra. Egy ellenőrző kódot kapsz az általad megadott e-mail címre vagy telefonszámra.
  • Hozz létre egy hirdetői fiókot, amelyhez a következő információkra lesz szükséged:
    • Ország: Magyarország.
    • Iparág: Ez alapján relevánsabb hirdetési tippeket kapsz majd.
    • A vállalkozás jogi neve: Ezt a nevet fogják használni a vállalkozásod hitelesítéséhez jogi és számlázási célokból. Ha a név nem egyezik meg a valós vállalkozásnévvel, a fiókod elutasításra kerülhet.
    • Időzóna: Budapest
    • Telefonszám: A valós telefonszámodat add meg.
    • Pénznem: HUF
  • Fogadd el a feltételeket, és kattints a Regisztráció gombra.
  • Add meg a számlázási és fizetési adataidat és EU adószámot.
  • Válaszd ki a fizetési módodat (első körben nem szükséges megadnod, tudsz egyenleget feltölteni bankkártyával).
  • Ha mindent kitöltöttél, kattints az Ugrás a hirdetéskezelőbe gombra.

A fiókod automatikusan ellenőrzésre kerül. Már létrehozhatsz új hirdetési kampányt az Ads Managerben, de hirdetéseid csak a jóváhagyás után fognak megjelenni. A jóváhagyás általában kevesebb mint 24 órát vesz igénybe. Fiókod állapotát a Fiókbeállítások alatt az Fiókadatok menüpontban ellenőrizheted.

Hozz létre TikTok képpontot

Az Ads Manager felületén a menüben a Tools > Event menüpontban tudsz létrehozni képpontot és API kulcsot.

A kapott adatokat állítsd be a weboldaladon, és ellenőrizd a működését. Ebben segítségedre lesz a TikTok Pixel Helper Chrome bővítmény, amit érdemes telepíteni.

A képpont csak kb. 24 óra elteltével lesz teljeskörűen használható, így rögtön nem fogsz tudni hirdetés indítani vele.

előzd meg a konkurenciát
visszatérő vásárlók

Hozd létre az első hirdetésedet!

Miután sikeresen regisztráltál a TikTok Ads Manager felületén, itt az ideje, hogy létrehozd az első hirdetésedet! A platform többféle hirdetéstípust kínál, de a „mezei” felhasználók számára az „In-Feed” videós hirdetések érhetők el, melyek a felhasználók TikTok-feedjében jelennek meg, természetesen beépülve a tartalmak közé. Ezek lehetnek rövid, figyelemfelkeltő videók, amelyekkel gyorsan megragadhatod a célközönséged figyelmét.

A hirdetés létrehozásakor megadhatsz különböző beállításokat, például a célközönséged jellemzőit (életkor, érdeklődési körök), és eldöntheted, hogy milyen kampánycélt szeretnél elérni: kattintásokat, konverziókat, vagy akár nagyobb ismertséget és elérést.

A TikTok Ads Managerben emellett lehetőséged van arra, hogy pontosan szabályozd a kampányod költségvetését és időzítését is. Meghatározhatod, mennyi pénzt szeretnél naponta vagy kampányonként elkölteni, valamint megadhatod, hogy mikor induljon és mikor érjen véget a kampányod. Így teljes kontroll alatt tarthatod hirdetéseid futását.

Krizsán Csaba

Rólam

Krizsán Csaba vagyok, 20+ éve foglalkozom informatikával. 2014-ben lettem megszállottja az internetes marketingnek, azóta minden alkalmat megragadok, hogy tudásomat gyarapítsam, és a legjobb kisvállalati online marketingkivitelező legyek.

A küldetésem, hogy a magyar vállalkozók az online térben is sikeressé váljanak, biztos technikai hátteret tudva maguk mögött, hogy csak az üzlettel és az ügyfelek kiszolgálásával kelljen foglalkozniuk.

Elakadtál?

Vedd fel velem a kapcsolatot